[d a n s k s k a l l e]


Då var jag hemma i min kära hemstad Norrköping igen. Jag kom fram igår vid 20 tiden efter en ganska lång och även försenad tågresa. Men all is well that ends well som de säger i väst...

Väl hemma så blev det middag med mina underbara föräldrar och efter en stund så kom min kära vän Christian och anslöt sällskapet. Han och jag gick sen och satte oss på Bishop och lite senare kom hans nya flickvän Maria. En riktigt härlig tjej som kom fnittrig ifrån en förfest. Nån timma senare kom resten av hennes förfest samt min lillebror och hans polare och gjorde oss sällskap också. När en kille vid bordet brevid helt plötsligt slänger sig över bordet och knockar sin polare kände vi att det var dags att gå vidare. Hugo's blev slutmålet och det var där festen helt tog av. Sjukt bra kväll. Perfekt musik, folk och framförallt jättemånga gamla polare till mig kom dit. Nicke och jag gjorde garanterat en timma på dansgolvet.

I kön till garderoben lyckades jag bli skallad inte mindre än tre gånger av en två decimeter kortare liten jävel. Tror anledningen var att jag och en tjej han snacka med kom fram till att han var i vägen... Jag fattade inte alls vad som hände.

BAM! Aj... va fan gör du?
BAM!! va fan...
BAM!!!! Nej nu får du fan ge dig..
och så knuffa jag i väg han. Sen kom en vakt och skicka ut killen. Som sagt fatta jag inte alls va som hände.. Sen fick han inte in några direkt bra träffar heller. Nicke ringde precis efteråt och när jag berätta vad som hänt hör jag hur han börjar stöna och klampa. Härlig som han är vänder han då på sin väg hem och kommer springades ner till mig. Så vi vingla hem tillsammans och käka kebab.

Nu ska jag ge mig ut på en shopping och fika turné genom Norrköping centrum.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits