[h a m s t r a]


Oj vilken lång och hård arbetsdag detta blev. Flyttöl och hjälp av vänner gjorde ändå flytten roligare, fast jag har mer att göra imorrn. Men det är väl också medaljens baksida av att va en hamster. Jag har släpat mitt enorma bohag runt i stort sätt hela Sverige och nu även en hel del i Norge. Även om jag många gånger sålt allt så har det ändå slutat med att jag köpt på mig lika mycket nytt om inte mer.

Jag har faktiskt flyttat en jäkla massa gånger i mitt ändå ganska korta liv...

  • Flyttade ifrån lägenhet till en villa i Klingsberg i Norrköping när jag var tre år
  • Bodde där länge, men flyttade som 17 åring till Yokohama i Japan
  • Tillbaka till samma villa som 18 åring
  • "Flyttade" till P18 och gjorde lumpen som 20 åring
  • Till Skellefteå som 21 åring
  • Tre flyttar inom Skellefteå
  • Till Umeå som 23 åring
  • Två eller tre gånger inom Umeå
  • Till Bergen som 26 åring
  • Till Oslo och nuvarande adress
  • Inom Oslo till nästkommande adress från och med imorrn
Jag kanske ska sälja av med alla mina ägodelar förutom ett gäng väl valda objekt som ryms i en väska, för att mer anpassa mitt ägande till min livsstil?

image68


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits