[h ö r t - i g å r]


Igår gjorde vi Grønland. En skön multi-internationell stadsdel i Oslo . Vi var inne på två ölhak, bland annat ett som heter Star Gate (riktigt sunkigt o skönt). Därefter gick vi till
Dattera til Hagen och där var det en otroligt skön klubb. Två våningar med två dansgolv. Inrett ungefär som ett vardagrsum hemma hos nån. Sjukt bra DJ:s. På nerevåningen var det två killar som mixa och dj:a och en kille som satt o spela trummor av olika slag till musiken.


Några roliga grejer folk sa till mig igår

1. Du har tittat pent på mig hela kvällen (jag har varit på stället i 20 minuter och sett åt det håll där hon satt två gånger) 2. Du får inte bli sur om jag gnuggar mig emot dig.
3. Tack för en fantastisk konsert! -äh va? Jo, tack för en fantastiskt bra konsert! -ähhh tack... oförstående leende

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hahahahaha! Kul lista med knäppa kommentarer. Man kanske skulle skriva ner allt dumt man får höra på en utekväll och spara i en bok.
Jag tror nog du får utveckla det där "Du får inte bli sur om jag gnuggar mig emot dig.".....

2007-12-03 @ 07:08:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits