[j u l k l a p p]


Oj vad jag är trött. Kursen jag går är väldigt bra och utvecklande, men den tär på krafterna. Den är bara tre dagar lång, men i arbetstid är den en hel arbetsvecka. Och med mycket högt tempo.

Min lillebror är så fin. Han undrade vad jag önskade mig i julklapp idag igen. Jag har hittills sagt att jag inte vet och att han får överraska mig. Det gick han inte med på idag. Då kom jag på att Queens of the Stone Age (ett av mina absoluta favorit band) spelar här i Oslo i februari och att några polare till mig redan köpt biljetter. Så jag önskade mig en biljett dit.

Han msn:a till mig nu och behövde hjälp med beställningen. Och nu är det klart. Ska bli skit kul. Får låtsas att jag blir överraskad på julafton.





image58

Kommentarer:
Postat av: Singeltjejen

Nej, kärleksbekymmerär hell. Det är verkligen jobbigt att inte veta. Hellre en hård sanning än en snäll lögn. Liksom. Klart vi är värda det bästa!! Glad lucia på dig! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits