[k o s t y m f y l l a]


Igår blev det ju fest... Jag är en svag svag man... eller kanske snarare en för social... Hursomhelst så stack vi till H & C på förfest. Det blev vi och en massa tjejkompisar till dom. Sen vid ett tiden gick vi till Bitiz. Bra ställe!

Teatern var ju också en upplevelse.. Kul, länge sen jag var på teater. Tror senaste var när jag såg "Ondskan" framföras på Dramaten i sthlm för 6-7 år sen.


Ikväll ska jag ut med alla de av mina kollegor som började jobba samtidigt som mig. Vi är 16 stycken som alla är ungefär jämnåriga. Sen ska även motsvarande gäng ifrån sales med också, så vi blir kring 20-30 stycken totalt.

Vi ska på förfest vid halv sju tiden och sen till Brasseri 45 vid åtta-nio tiden.

Sen är jag bjuden på en 25 årsfest också. De har bokat ett uteställe som heter Cocos tror jag. Jag står på listan så jag går nog dit efter middagen.

Kostym är det som gäller ikväll. Jag har lärt mig det att julbord i Norge = kostym. Kostymfyllor brukar ofta bli ganska hårda...

image53

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits