[l ö s n i n g a r]


Jag hade ett ordentligt samtal med Sara idag. Egentligen det första på de tre veckor som det nu gått sen hon flytta härifrån. Det var ett jättebra samtal och det var riktigt kul att snacka med henne igen. Hon verkar riktigt lycklig och det glädjer mig. Hon är värd det bästa.

På tal om det bästa så prata jag med min favorit Cricka förut ikväll också. Jag är så glad för hans skull!! Han har träffat en jättehärlig tjej och de har tydligen gått o blivit pojkvän flickvän. Sen har han dessutom landat ett bra jobb på SAAB i Linköping. Den enda nackdelen med allt detta är att han inte kommer flytta hit till mig i Oslo...

För min egen del så verkar
horoskopet stämma. Lägenhets situationen är helt löst och det på ett mycket bra sätt. Jag och Jocke flyttar in i en nyrenoverad och jättefin trea här i samma hus som jag bor i nu, fast en annan port. Inga avgifter eller kostnader och vi kan flytta in nu under nästa vecka, innan vi åker hem för jul.

Sa ju att december skulle bli kick ass.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits