[m a p s]



Yeah Yeah Yeahs - Maps

En fantastisk låt och video.

Kvaliteten på denna videon är så där.. Jag hitta en bättre men den funka inte embeded koden på, men jag länkar till den längre ner.

 Jag älskar så mycket med detta. Känslan i låten, hennes otroliga utseende tillsammans med alla känslor hon uttrycker. Helt sanslöst bra!




http://www.youtube.com/watch?v=SYJjHCZN46U&feature=related


Kvällen blev väldigt spontan... Jag är lite full. Eller ganska mycket full. På ett bra sätt. Oavsett så var det inte alls tanken. Jag åkte till Jocke vid strax efter 16 tiden och efter några timmar och en grym laxfilésallad hos honom hamna vi på Ever Green på Bislett. 24 spänn ölen fram till typ 22:00, skön musik och härligt folk.

Som tur är ska jag ta hemma kontor imorrn.. Skulle bli tungt annars.

Hahah nu skrik sjunger några grannar till mig "there's no limit". Underbart. Eller?





Kommentarer:
Postat av: Singeltjejen

Hahaha, ooppss, sorry ;) Men som sagt, man vet ju aldrig... jag har varit happy single i ett år, jag kanske vantrivs i förhållande och blir det igen, haha. Men until then: Det ÄR underbart att vara singel. Du kan göra vad du vill, när du vill och med vem du vill. Du behöver bara ta hänsyn till dig själv. Och DU är ju underbar, right? ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits