[ö n s k e l i s t a - 2 0 0 7]


Jag känner mig som en fjortis... Men å andra sidan så är jag ju bara tjugosexton... Men jag har, på allmän begäran, eller snarare min familjs påtryckningar, gjort årets önskelista..

Jag har haft problem med att komma på vad jag önskar mig. Men jag har kommit på två ganska bra grejer och en tredje som egentligen kanske är lite onödig, men den ska omvandlas till kläder under en vild shoppingdag i sthlm i mellandagarna. För egentligen tjänar jag bra, så pengar behöver jag inte. Men det kanske är för att jag inte riktigt litar på mina föräldrars klädsmak.

Ok. En önskan är redan avslöjad, men här kommer de alla iallafall.

1. Wake-up-light

image62

2. En bra rakapparat

image63

3. Pengar till kläder

image64




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits