[r e d - l i g h t - d i s t r i c t]


Är kanske lite i tidigaste laget att börja prata om eller ännu "värre" planera nyårsafton. Men tidigare ikväll så bokade jag och Jocke vår nyårsresa till the lowland, Holland Amsterdam! Vi är bjudna på en stor fest i mitt ex Ericas lya mitt i centrala Amsterdam. Kommer massviss med folk och Amsterdam by night behöver ju knappast någon större presentation.

Vi åker ner fredagen den 28:e dec och tillbaka till Oslo den 1:a jan sent på kvällen. Kommer bo två nätter på hotell och två nätter hos Erica. Flyg tur och retur plus två nätter på ett four star hotell mitt i centrum kosta bara 2500 per person.

Jag kan knappt vänta... kommer bli legendariskt!

Har du någon nyårsplan redan?

image49

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits