[s t e k]


Söndagar, you got to love them.

Efter några timmar i dvala framför Entourage så möttes Jocke och jag upp på Løkka. Vi gled runt i butiker, på marknaden och var o fika. Sen gick vi hem till mig och så laga jag en fantastiskt god (se bild) söndagsstek, med gräddsås och rotgrönsaker i ugn. Mmmmm... Detta avnjöt vi framför en bra film.

Söndagsklubben i praktiken.

Låter också som en riktigt mysig dejt... men så är altså inte fallet.

Annars går mycket åt min tid till att tänka på, analysera och vrida och vända på hur jag ska lösa min boendesituation... Jag har nu lyckats med konststycket att ha ett par alternativ för mycket. Så nu måste jag ta beslutet hur jag ska göra och framförallt, vad som är bäst för mig.

image54


image55

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits