[t a n d m ä r k e]


Jag är så sliten. Tre-dagars bakfylla och trött som fan.. ändå en märklig känsla av rastlöshet. Ligger i sängen och har sett på Boston Tea Party. Ett briljant program.


På tal om briljant: kvällen igår. Och framförallt konserten. Gogol Bordello. Helt outstanding och magiska! Jag har en lårkaka på min vänstra underarm, ett tandmärke på min högra handled (rabies?), träningsvärk i vaderna och ett högt konstant tjut i mina öron.

Ganska tydliga tecken på att man varit på konsert. Och vilken konsert! Gipsy punk och stämning som är obeskrivbar. Faktiskt, för någon som inte upplevde det vi upplevde igår, går det inte att beskriva hur life-altering och otroligt häftigt det är.

Vi hade med oss min kamera, så bilder, som ska säga mer en tusen ord, kommer komma. Kameran är hemma hos Jocke nu, han var nämligen förste fotograf igår.

Efter konserten gick vi först på Justitia och därefter stack jag o Jocke till Yatzi. Det är ju ett ställe alltså... Ingen kvalitet men av någon märklig anledning ändå jäkligt kul.

Vi mötte Frasse i dörren. Han var precis på väg att ringa mig och blev oerhört besviken av att vi kom dit. Han hade hoppats på att gå dit vi var, vilket han trodde var någon annanstans. Tror han gick hem när vi gick in.

Vi fortsatte kvällen på samma sätt som den började hemma hos mig. Dvs shot. Jag är ingen sprit-kille, men hemma hos mig på förfesten shotta vi Rom, vilket ledde till att vi alla stod upp i mitt vardagsrum och dansade.

Hellre en övertändning en ingen tändning alls.

På Yatzi blev det Tequila. Jag tycker inte ens om Tequila.

image44

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits