[t r o e n d e]

Stenbocken December

"Håll i hatten, under december händer det osannolikt många saker. De flesta av dem innebär positiva förändringar för dig.

Kärlekslivet bjuder på ny romantik, i ditt yrkesliv stöter du på helt nya möjligheter, och dessutom blir det en extremt intensiv och spännande julhelg. Kanske gör du en oväntad resa. Kanske får du kontakt med någon ur ditt förflutna. Fullt med omskakande, huvudsakligen roliga upplevelser. Kärleken riskerar att hamna i kläm men inte om du planerar din tid väl."


Detta horoskop kommer
härifrån. Nu är jag väl egentligen inte en person som tror så mycket på horoskop eller för den skull regelbundet läser mitt horoskop. MEN, de få gånger jag gör det så tror jag på exakt allt som står i det och gör allt jag kan för att hitta empiriska stöd till horoskopets fördel. Och det är just därför jag inte läser horoskopet, för att slippa allt huvudbry och leta matchande resultat i vardagen.

Men i det här fallet så verkar det onegligen stämma. Iaf so far. Inte allt som står där har hänt än men för att ge stöd åt horoskopet:

  • Yrkeslivet - jag har massa nya o intressanta projekt på gång
  • Julhelg - hemma i Norrköping en vecka, kommer bli intensivt och spännande
  • Oväntad resa - just nu inte så oväntad iom att den är bokad, men Amsterdam i nyår
  • Någon ur mitt förflutna - ska fira nyår med mitt ex Erica

December kommer kick ass!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits