[u p p d a t e r i n g]


Jag vet att jag inte skrivit nått ordentligt inlägg sen i lördags vid 18-tiden. Det har hänt oerhört mycket sen dess. Vet inte om jag kommer berätta allt, men detta kan oavsett bli ett ganska långt inlägg.

So from the top. Lördagskvällen borjade med matlagning och vindrickning. Sen bar det i väg till en fest på Grønland. Träffa allt möjligt kul och annorlunda folk. Bland annat två sköna killar med lite speciella jobb. Den ena jobba som illustratör och hade en egen strip och den andra jobbade med att dubba animerade filmer. Till exempel hade han en roll i den nya Bee movie eller vad den heter med Sienfeld.

Sen stack vi till
the Villa. En skön källar klubb. Det går inte att se att det är en klubb där om man inte vet om det. Visst, nu var det en lång kö utanför, men annars, inga skyltar eller nått utan bara två plåtdörrar målade i samma färg som resten av fasaden. Sinnessjukt bra musik och coola människor. Gå in på länken ovan o lyssna på låten som är där... briljant.

Igår var det dags för nya äventyr med Söndagsklubben. Började med en fika på café sør, sen bakfylle shopping som resulterade i en asläcker svart skinnjacka med muddar och luva, en snygg tröja och en underbar stor kofta med bälte. Eventuellt kan bilder komma längre fram, dock med liten risk för ett nördigt "dagens outfit" inlägg som så många bloggare tydligen valt att satsa på. Vem bryr sig vad du har på dig idag!??!?!

Ok, lite of track... Fortsättning: Efter shoppingen gick vi och  såg Arsenal matchen på Sports Café, även fast jag är så totalt ointresserad av fotboll.. .men jag fick ta en för laget. Därefter pilsner på rockkluben Mono och sen American Gangster på Eldorado bio.

En mycket bra helg med andra ord.

Jag tror jag fick med det mesta. Blev mer av en uppradning än intressant beskrivning, men nu är ni iallafall någotsånär i fas igen...

image65


Kommentarer:
Postat av: Joy

Hmmmm.... totalt ointresserad av fotboll...? Lirade du inte lite boll som knatte i IFK Nkpg...? Med farsan som lagkapten tom...?

2007-12-17 @ 15:29:15
Postat av: [a u g u s t]

hehe jo det stämmer och då var jag intresserad av fotboll. Men senaste åren har jag insett att jag helt enkelt inte är intresserad av fotboll längre och nu nyligen har jag kommit fram till att det ju är helt ok.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits