[v i l k e n - j u l h e l g]


Det har hänt mycket sen sist... Börjar med det negativa och så glider jag sen in på det bra istället.

Jag har haft feber, eller har fortfarande lite feber.. Men det började under juldagen och den sjukt vilda kvällen och natten gjorde säkert inte saken bättre. Haha hade med mig kameran ut med lyckades bara knäppa typ 10 bilder på hela kvällen.. var visst mer fokuserad på att dansa och annat. Igår hade jag jävligt hög feber, men skam den som ger sig.. Vi satt hela kvällen på Babel House och hade kul jag och en massa polare och Crickas tjej och vänner till henne. Efter att blivit erbjuden en kk-relation i Oslo och smårund under fötterna kom jag hem inatt och satte i mig två stycken 500 mg Panodil vilket ledde till en helvetes natt med absurda svettningar. Men nu så mår jag bättre igen. En jävla tur i och med att jag ska till Amsterdam imorrn och vill då såklart vara frisk.

Nu har jag precis kommit hem efter en mycket mysig dag på stan med min kära mamma. Fikande och shoppande i överflöd. Jag har shoppat för ungefär 3000 kronor (bland annat de Schmoove skorna och Julian Red jeansen jag skrev om i tidigare inlägg) och självklart var inget av det på rea... Men hellre lägger jag fullpris och får exakt det jag vill än att stå o slita i klädhögar och köpa Acne jeans från 2002 bara för att de är nedsatta med en fumhunka.

Vi får se hur många inlägg det blir nu under dagarna i Amsterdam, men jag lovar att göra mitt bästa, plus att en fullständig återberättelse kommer om inte annat när jag är tillbaka i Oslo. Då har det dessutom gått de två månaderna efter vilka detta experimentiella bloggandet ska utvärderas. Spännande. Kan dock redan nu erkänna att om det fortsätter kommer det bli en något ärligare eller mindre återhållsam ton i bloggen.

Nu ska jag lägga mig o vila lite innan jag ska på middag och så får vi se vad kvällen har att erbjuda.. Nått lugnt får jag verkligen hoppas.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits