[i n a k t i v i t e t]


pratade precis med en kompis (ja jocke, det är dig jag menar) på msn.. Jocke är en ganska aktiv bloggare. Jag började (och avslutade) bloggandet när det var som störst hype ikring det, för drygt 2 år sen. Jag slutade i mars för ett o ett halvt år sen. Jag har nu kommit fram till att jag ska göra ett nytt försök. Varför vet jag inte egentligen. Och antagligen kommer nog ingen egentligen bry sig. hahah vad härligt tragsikt det där lät.. jaja..

Idag är det den 1 november. Jag ska nu under en begränsad period, fram till den 1 januari 2008, skriva ganska frekventa inlägg här.. Sen kommer jag efter den perioden göra en utvärdering av mitt bloggande och dess resultat.

Ganska spännande va?

Let the experiment begin

Kommentarer:
Postat av: Jocke

Haha, let the fun begin!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits