[klassisk svensk logik, aka bondförnuft]


Enligt klassiskt svensk logik borde det ju finnas nån som har det bäst.

Det finns ju en oändlig drös med variabler som kan rymmas i denna ekvation egentligen, varpå jag även väljer att ta med en  stokastisk variabel, även kallat för en slumpvariabel. Men om vi ser till faktorer som allmän psykiskhälsa ("lycka"), framgång, utseende, lön, bil, lägenhet, socialkompetens, karisma mm mm så borde det ju finnas nån som har det bäst.

Om jag ser mig runt bland vänner, bekanta och allmänt löst folk så finns det de som är bättre än mig och de som jag är bättre än. Men enligt den klassiskt svenska logiken uttryckt i nedanstående ekvation som ytligt diskuteras ovan, så borde det ju finnas någon som tittar sig runt och OBJEKTIVT dessutom (det är viktigt) faktiskt kan konstatera att jag har det bäst. Vem är han eller hon?? Personen måste ju gå att hitta.

Tänk att du rent logiskt kan gå in på eniro.se, söka upp den här snubben eller snubban och ringa personen ifråga. Och så kan du till exempel bara säga: Bra jobbat, grattis. Här får du en hajfiajv och en prinsesstårta.


Ekvationen

 A = 2r2 ∫−11 √(1 − t2dt = 2r2[(t√(1 − t2) + arcsin t)/2]−11 = πr2 { − 1,1}

där

A = den som har det bäst
2r2 ∫−11 = penisstorlek
√(1 − t2) = vilken bil du kör
dt = psykiskhälsa ("lycka")
2r2 = karisma
[(t√(1 − t2) = utseende
arcsin = socialkompetens
 t)/2]−11 = lägenhet
πr2 = vänner på facebook
{ − 1,1} = slumpen


Kommentarer:
Postat av: Johanna

du är allt rolig du!

2008-08-31 @ 11:38:17
Postat av: [a u g u s t]

Testa att stoppa in dina värden i ekvationen Johanna och se vad du får för resultat. Är det du som har det bäst?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits