[morgonen då gmail beslöt sig för att lägga sig i mitt kärleksliv]


Jag vet inte riktigt vad i detta mail som triggade följande add hos min gmail idag. Var det namnet Jasmine som låter som en thailändska som önskar att bli bortgift till en västerländsk man, är det att jag får ett mail ifrån en tjej överhuvudtaget som får gmail att tycka synd om mig och vill därför tipsa om att det finns villiga kvinnor i öst, eller vad kan anledningen till detta vara?

Jag inser nu hur otroligt svårläst detta klipp blev. Jävla skit Paint. Vad är det för kasst program egentligen? Jag hade Photshop tidigare, men på grund av en olicenserad version och påtrykningar ifrån corporate headquarters var jag tvungen att ta bort det ifrån lap'en. Det fyndiga som står ovanför i reklam strippen är följande:

Thailändska tjejer: www.ThaiLoveLinks.com - Dejta thailändska tjejer, bli medlem nu och ta chansen!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits