[i n t e r a k t i v - k r i g s f ö r i n g]

 

Facebook i all ära, men alla applikationsinvitationer driver mig till gränsen av galenskap. Det är framförallt en av mina många "vänner" på facebook som tydligen är en så kallad early adopter. Hon måste ha lagt till, testat och så klart skickat vidare varenda applikation som någonsin skapats på detta sociala forum. Varje gång jag är inne så klickar jag ignore på säkert fem olika applikationer som alla är sända ifrån henne.


De senaste applikationer hon tyckte att jag (och hennes närmare 600 nära vänner på facebook) skulle lägga till för att skapa mervärde och kvalitet i livet är:

 

  • What dictator are you?
  • Profile counter
  • Sell a friend
  • Who were you in a past life?
  • Which rockstar are you?
  • What is your Kama Sutra position?


Mina alternativ för att få henne att inse att hennes rabiata beteende och konstanta interaktiva mobbande måste sluta är följande:

 

  • Poke her
  • Super-poke her
  • Bite this chump's neck of
  • Vampire fight with her
  • Blocka henne
  • Eller kanske det mest drastiska av allt, facebooka hennes mamma.

Låt den interaktiva krigsföringen börja.

image107




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits