[august.blogg.se rasar]


E-type din jävla tönt!!!!!!

Ursäkta gott folk, men det här gör mig faktiskt helt absurt irriterad:

E-TYPE IDIOT

Jag borde kanske inte överreagera så mycket egentligen, men han är ju faktiskt en skam för hela svenska popkulturen. Sen när hamburgerkjedjan Max använder en av hans tragiska keyboard-beats i en reklam (som antagligen ger han royalty) så säger fanskapet följande:


E-Type: Jag förlöjligas



"– Det är så fräckt. Jag har varit alldeles paralyserad två, tre veckor. Varenda gång reklamen dyker upp i tv sitter jag och tittar på den utan att andas. Jag framstår som om jag rappar om salsasås på min största låt och förlöjligas så att folk på skolorna tycker att jag är en sellout."

Och vad säger vd'n på Max?
"– Vi undersöker givetvis var det har gått fel. Det enda jag vet är att vi har betalat dyra pengar för att använda låten."

"Folk på skolorna tycker jag är en sellout." Folk på skolorna??!! Vilka skolor?!!! Varför hänger du på skolor för? Och varför bryr du dig om vad skolbarna tycker? Och, framförallt, snälla Martin Eriksson 43 år gammal, du är en sellout, har alltid varit en sellout och kommer antagligen försöka göra pengar på din egen död.


Ps. Nu får vi se hur det här med FRA-lagen fungerar i praktiken. E-type kanske står hemma o väntar med baseballträ och hårprodukter när jag kommer hem.

Kommentarer:
Postat av: ATB

Det här var bland det roligaste jag har hört på länge! You made my day! Trevlig helg!

2008-09-12 @ 11:04:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits