[peter jihad]


Peter Jihde står det mycket om i media nu i och med hans deltagande i Idol-juryn eller programledare eller vad kopplingen nu var...  (orka titta på Idol). Det går att läsa om allt ifrån hans nya frisyr till hans åsikter om den nya juryn. (det kanske betyder att han inte sitter i den?)

That's beside the point egentligen, för det jag vill ha sagt är att jag varje gång jag ser Peter Jihde eller hör talas om Peter Jihde så tänker jag oavkortat på
Jihad. Peter Jihad.

Det tycker jag är lite kul....


Peter Jihad.

Kommentarer:
Postat av: Ina

Jag tyckte också att det var kul. Hi hi hi..

2008-09-06 @ 12:02:52
Postat av: Ina

Var är du? Väntar spänt på nya inlägg... BTW när får vi veta sanningen om Roskilde? Har ju förstått att du är en äkta känslomänniska men att träffa "love of your life" och bli blixtförälskad för att ett par veckor senare vara "okär", det är verkligen snabbt i svängarna :).

2008-09-10 @ 08:57:36
Postat av: [a u g u s t]

Ina, I'm back!

Sanningen om Roskilde?? Droger och attraktion tror jag är sanningen om Roskilde.

Och ja, det gick väldigt fort, men som du säger själv, jag är en känslomänniska. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits