[l ø v]



Har varit runt lite och tittat på olika bloggar nu på morgonen... fan vad deprimerande. Det finns så jävla många som är så där gullisnuttsnutt-upp-över-öronen-jag-måste-gifta-mig kära att jag vill kräkas.



Oj... fan vad bitter jag blivit. 26 är kanske lite för ungt för att ge upp hoppet på kärleken.



Ähh... ett värkande hjärta går över.



Vart är alla singel bloggar i stil med sex and the city eller nått liknande?? Oslo kanske ska bli mitt New York och så får jag göra en manlig version av sex and the city...


Sex and the city? fan det känns ändå lite uttjatat och pasé... blev ju kanske inte bättre av att jag upprepade det tre gånger.


Kommentarer:
Postat av: Julie

heyheyhey SATC e inte pasé, de e rock 'n' roll :)
Kul att du hitta till min blogg anyways!

Postat av: Anna

Ante - för faan! Ryck upp dig... Jag är uppöveröronenskagiftamig - men min blogg är rolig iaf ;)

/Anna. fd. Online

2007-11-11 @ 21:11:18
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits