[n y t t-l i v]


Cirka två timmar efter nisch funderingarna igår tog min relation med min tjej slut. Vi har varit tillsammans i drygt ett år och hängde väl i cirka 3-4 månader innan det. Vi bor ihop här i Oslo.

KUK!!!

Livet blev jobbigare på många sätt.

Men livet går vidare.

Situationen är mer komplex än jag kanske framställer den här.

Detta är inte den differentieringen av bloggen jag kommer välja. Detta ska inte bli ytterligare en deprimerande blogg som ingen vill läsa skriven av en manodepressiv jävel .


Nu spelas The Hives på radion... helvetes jävlar vad musik förknippas med minnen och personer. ont

Kommentarer:
Postat av: Linis

Stackare, känner med dig. Att bryta upp från nåt är aldrig lätt... men som du skriver, livet går vidare. Du är ju ung.*Pep, pep*

2007-11-05 @ 18:38:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits