[r o c k - n'- r o l l- l i f e s t y l e]


Det är ett hårt liv, men någon måste ju leva det..

Kvällen har all tänkbar potential. Jag, Jocke och David ska möta upp med min gamla kompis Emilia ifrån Umeå o hennes kompis på Café Sør kl 21. Därinnan väntar en drink hos David.

Jocke har festat både torsdag och igår och kvällens program påminner mycket om dessa kvällar också. Och stackarn har börjat jobba kl 7 varje morgon och gör även det imorgon. Ringde och väckte honom nyss.... haha alltid lika kul att prata med någon som varken vet tidzon eller veckodag. Undar om man skulle kunna fiffla sig in i och påverka hans drömmar när han svarar telefon i den totalt vilseledda sinnesstämmningen?

Ikväll får även kameran följa med... Jag tror vi alla (inklusive undertecknad) ser fram emot bildbevis från kvällen. Kan vara ett bra sätt att pussla ihop kvällen på med de fragmenterade minnesbilder jag kommer vakna med imorgon. (jo jag vet.. jag är tjugosex....ton)

Imorgon väntar även en otippad resa till Paris. Inte nått jag gör varje söndag. Tyvärr kommer jag vara tvungen att svika min egenhändigt skapade söndagsklubb genom att fly landet. En detaljerad beskrivning av Söndagsklubben kan jag ge er imorgon... efter godkännande ifrån dess övriga medlemmar.

Ha en briljant afton oavsett vem du är, vart i världen du befinner dig och oavsett de intentioner du har med denna lördag den 10:e november 2007.


Over and out.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits