[s n ö]


Ja, då har det kommit snö till Oslo. Dock väldigt väldigt lite. Eller i själva Oslo var det ingen snö, men efter 6 minuter med tåget på väg till kontoret var det helt plötsligt helt vitt runt omkring. Ganska mysigt faktiskt.

Men jag är ändå inte helt säker på om  jag är redo för vintern? Jag tycker alltid jag blir lika överraskad varje år när det helt plötsligt är råkallt och snöigt.

Men den egentliga frågan är ju om jag ska vara hemma i kalla Sverige över jul eller sticka till värmen? Och då menar jag inte Kanarieholmarna eller Mallis.

Kommentarer:
Postat av: ?

O vart menar då du?!?!?

2007-11-21 @ 18:47:41
Postat av: [a u g u s t]

Det låg som sagt väldigt väldigt lite snö på väg mot mitt kontor. Efter Hauketo och här vid Rosenholm var det snö. Men sjukt lite och nu är det borta.

Postat av: ?

Frågan var ju om du skulle vara hemma i kalla Sverige lr sticka till värmen, inte Mallis lr Kanarieholmarna. Utan vart menar du då?

2007-11-22 @ 11:13:13
Postat av: [a u g u s t]

Hahaha ok! jag trodde du mena vart fan snön var.

Vart jag ska åka spelar mig ingen större roll. Eventuellt ska jag på nyårsfest i amsterdam, men där är det ju inte så mycket mer värme. Annars hugger jag nog bara en billig sistaminuten och då kan jag hamna vart som helst. Brasilien, Thailand, Indien, Kenya... kommer nog bli glimrande oavsett.

2007-11-22 @ 11:58:15
URL: http://august.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits