[s ö n d a g s k l u b b e n]


Det är en singelklubb. Låter kanske nördigt. Men detta högt ansedda sällskap startade söndagen efter det att jag o sara hade gjort slut. Som jag
berättat tidigare är söndagar, eller VAR söndagar min favoritdag i veckan. Den söndagen, alltså den första efter uppbrottet, var det vackra par överallt som gick runt och såg så där äckligt kära ut. Så jag, David och Jocke startade då söndagsklubben. Lite som nån typ av motaktion. Syftet med klubben är helt enkelt bara att göra varje söndag väldigt trevlig och rolig.

För att exemplifiera med några potentiella aktiviteter:
  • Prommenera
  • Fika
  • Laga mat
  • Gå ut och äta
  • Gå på bio
  • Klättra
  • Träna
Enda kriteriet vi har är att man ska va singel.

Fan det låter sjukt nördigt. Jag hade tänkt lägga fram denna klubb som nått små häftigt och genomtänkt... haha.. kanske inte riktigt blev så.

Idag togs även beslut om ett projekt vi ska genomföra längre fram. Det kommer ge oss intressanta erfarenheter och förhoppningsvis även vara mycket lukurativt.


Kommentarer:
Postat av: Jocke

Andreas...efter att ha byggt upp en stämning kring denna klubb blev det lite som pyspunka på cykeln. ,-)

2007-11-18 @ 23:13:35
Postat av: [a u g u s t]

haha jag vet... flåt. om det är nån typ av (bort)förklaring så låg jag i sängen med torra o trötta ögon när jag skrev det där...

Kanske ska göra en mer action fylld och kanske då även mer verklighetstrogen beskrivning av denna klubb längre fram. Nu låter det mest som tre gamla gubbar som är ute o lirar cricket.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits