[s v a g]


Igår blev en busy dag och därför bloggfri. Har följt aftonbladet, expressen, svd och dn och inga bloggrelaterade dödsfall är rapporterade, så det verkar ju som att alla överlevde det också.

Jag hade planer på att gå på bio igår för att dra ner festandet till en gång denna helg och istället satsa på
ikväll. Men så ringde Frasse och Robin (två gamla gymnasiepolare från NKPG som också bor här i Oslo) och bjöd med mig på fest. Så det blev förfest hos dem och sen utgång på de allra flesta uteställen i Oslo. Qba-bar, Café Sør, Garage, Yatzy och så sluta vi på Devills och gjorde entré till Wolfmother - The Joker and the Thief. hehe lite soundtack of my life om ni förstår vad jag menar. (inte bandet alltså, som förövrigt spelar på Garage ikväll såg jag på en poster när jag var där igår)

Så det blev en lång och jäkligt äventyrlig natt.

Nu idag ligger jag i framstupa sidoläge på schäslongen i mina gråa mysbyxor och en gammal traschad t-shirt och ser på Entourage och 30 Rock. Mycket bra dagenefter underhållning.

Senare idag väntar två fika dejter och planering inför kvällens blow out.

image31


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits