[t a c k - f ö r - d e n - h ä r - t i d e n]


För ca tre minuter sen gick Sara ut genom dörren. Jag ska iväg på lägenhetsvisningar, fika och andra äventyr med Söndagsklubben. (lovar, beskrivningen av denna heliga sammankomst kommer senare idag)

När jag kommer komma hem ikväll så har Sara fått hjälp av sina vänner att hämta sin grejer. Med andra ord är jag inte mera sambo från och med nu. Ensam, singel, ensamstående...

Jag har haft det jättebra med Sara. Jag ångrar ingenting. Livet går väl vidare. Nu är det fokus på mig själv, karriären, vänner och äventyr. Främst fokus på mig själv.

Nu spelas The Arcade Fire - No cars go på radion. En magnefik och fantastisk låt som, så många andra låtar, påminner mig om en tjej som är minst lika magnefik och fantastisk.

Tack för den här tiden.

image23

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Så otroligt sorgligt men ändå fint. Lycka till!

2007-11-18 @ 21:31:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits