[t a x i t e r r o r]

Nu väntar sista natten på mitt hotell här i Paris. Imorrn ska jag försöka korsa ett övertrafikerat och strejkande Paris för att ta mig ut till flygplatsen. Är lite små nervös faktiskt.

Dagarna här har varit jäkligt bra. Men sjukt långa. Att sitta i 10-12 timmar om dagen i vad som närmast kan beskrivas som en bunker, stirrandes in i antingen min egna lap-top eller en projektorduk gör att ögona blir lite små grusiga.

Ska bli skönt att komma tillbaka till civilisationen... även om Norge bara barely kan kallas för I-land... Men där förstår de oftast vad jag säger.

Har aldrig varit med om att ha sånna problem att fixa taxi heller. Idag engagerades 6 fransmän, 2 engelsmän, 2 danskar samt jag och Roffe i försöken att få tag på en taxi ifrån kontoret till hotellet och framförallt i att boka till imorrn. Strejken bröt nämligen ut här nu ikväll, så imorrn är all kollektivtrafik lamslagen.

Viss resfeber råder.

Mayday Mayday & god natt.

Kommentarer:
Postat av: Monica

Work like you don´t need the money. Love like you never been hurt. Dance like nobody is watching."
Precis så ska man tänka! :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits