[u t e l å s t]


Jag lyckades låsa mig ute nu på morgonen. Jag har en sån där dumfan till dörr som låser sig direkt när man stänger den, så det gäller att ha nycklarna med sig på rätt sida. Av någon anledning när jag låg och drog mig så skönt i sängen imorse, så tänkte jag till och med... hmmm undrar om jag alltid ska ha med mig en av mina två nyckelknippor i väskan för säkerhetsskull? JUST för att jag inte ska bli utelåst.

Jag hade inte ens bråttom till bussen när jag snabbt klev ur dörren och stängde den bakom mig. Fuck suck balls crap!!

Som tur är har jag "Tommy Vaktis" nummer på mobilen så jag ringde honom.

- haha det var domt, svarade han.
- Heeee ja det var det, höll jag med.
- Jeg kommer om ti minutter.
- Den är god, svarade jag.

image28


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits