[t e k n i s k t - b a k s l a g]


På grund av att blogg.se håller på och byter system, eller server eller vad det nu var för tekniskt dravel, så har jag inte kommit in här sen i lördags. Jag hoppas du överlevt utan mina fascinerande inlägg.

Jag spelade skivor på Sør igår och det gick ofattbart bra! Like if God himself was playing. (viss överdrift kanske) Jag vet inte vad som hände, men den gamla devisen "repetition är all kunskaps moder" har visat sig stämma återigen. Mycket folk, god stämning och så klart, mycket bra musik.

Det var allt jag hade tid med nu, men när jag har mer tid och om blogg.se funkar så kommer ett mer givande inlägg senare.

Over and out.





Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej, Är allt bra med dig?

Jag har massa tävlingar o annat i bloggen nu! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits