[förklaring blir bortförklaring och kortfattad legendarisk helg]


Jag kände att en liten förklaring kan vara på sin plats. Jag började en kommentar i tidigare inlägg:

"vad glad jag blir av er härliga kommentarer. Jag kan hålla med om att inlägget ovan (fast nu blir det nedan)  var ganska skruvat... ähh... men det var ett litet snapshot av en skev msn-konversation som ägde rum i söndags. Eller var det lördags?
Inlägg som försvinner, återuppstår och försvinner igen kan väl förklaras med att innebörden inte kanske stämmer längre. Är inte kär längre."

Men sen tänkte jag att för säkerhetsskull ska den kommentaren nog få bli ett eget inlägg. Och det med lite utveckling. Det här med bloggen och jag är lite ombestämt just nu.

Haha alla fortsättningar på ovanstående mening fick mig att framstå som en martyr. Så är ju inte fallet. Bloggen kanske lever igen, men den kommer kanske inte fyllas lika ofta.

Super weekend inleddes iallafall i fredags vid klockan 19 och avslutades natten till i måndags vid 5-tiden. Delvis utdrag av vår Super weekend i punktform:

  • Barskt samtal med servitör på restaurang efter jag uttryckt missnöjet till min sallad
  • Pubrunda och viktig vändning vid 23-tiden på fredagen som visade sig bli startskottet till en legendarisk helg
  • lördagsfrukost med stekt ägg och shots
  • devills häng med KB kl 14
  • impulsivt besök på en fancy italienskrestaurang
  • utslängda ifrån den samma efter misslyckat rödvinsglas-torn
  • biljard
  • dart
  • privat rock konsert
  • förfest
  • efterfest
  • sex
  • söndagsfrukost med stekta ägg och rosévin
  • youtubefest och ett massivt utsprutande av "djur i hatt" sms
  • fest hos robin och tobbe
  • fest hos danne och patrik
  • stjälande av utemöbler
  • omplacerande av gamla utemöbler till parken vid olaf ryes plass
  • jazz på blå
  • en total dokumentation av helgen bestående av totalt dryga 400 bilder

Kommentarer:
Postat av: :-)

Ännu en gång: tack!

sporadiska updates är bättre än avrättning av din intressanta och trevliga blogg.

Ha det bra.

2008-08-12 @ 17:11:55
Postat av: Anonym

haha!

2008-08-12 @ 22:38:02
Postat av: Ina

Låt oss se en del av de 400 dokumenterande bilderna :)

Kul att du bloggar igen!

2008-08-13 @ 11:40:28
Postat av: [a u g u s t]

Tack snälla ni!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits