[b e n i g - å t g ä r d s p l a n]

 

Min benighet tar livet av mig. Låt mig exemplifiera.

 

Förra veckan var jag och min kära vän Marra som bekant på Café Sør och carpa skiten ur den kvällen. Vi satt på några höga barstolar av trä. Detta förorsakade att jag i två dagar därefter var öm i min lilla och tydligen oerhört beniga rumpa. Detta tillstånd sprider sig och ger symtom i andra delar av kroppen. Nu när jag sitter på kontoret med armarna på skrivbordet får jag skitont i mina beniga armbågar.

 

Förslag till åtgärdsplan:

  • Vadera kläderna
  • Injicera silikon i rumpan
  • Spänna på mig skateboardskydd för armbågarna när jag är på jobbet
  • Inköp av uppblåsbar sittring

image102




Kommentarer:
Postat av: Singeltjejen

Haha, ja jag antar det :)
Hm, frågan är om jag vågar avslöja min identitet? Tanken är ju att jag ska vara anonym...fast frågan är vad det skulle skada egentligen ;). Hm, vi får se om jag iaf skickar ett mail... kanske en bild, hahaha....


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits