[k v i k k - l u n s j a]

 

Jag har en för dig väldigt ledsam nyhet. Eller väldigt kanske är att överdriva, men iallafall lite ledsam. Jag försöker ju nämligen tänka på dig, vara snäll och erbjuda dig ca fem minuters lycka om dagen då du ramlar in här. Men, jag kommer vara borta på äventyr hela helgen och kommer således inte kunna ge dig någon guldkantad tillvaro på drygt 48 timmar. Jag åker nämligen till Hemsedal om mindre än en timma för att festa, ramla, lifta, carva, after-skia, kvikk lunsja, dansa, vurpa i big jumpsa och förhoppningsvis ta mig tillbaka utan bestående leverskador och gipsvagga.




Kommentarer:
Postat av: Singeltjejen

Haha, jojo. Men bara för att jag tar bort honom betyder det inte att han tar bort mig... Usch, hur är man elak på ett snällt sätt?

Postat av: inevertell

back on track

2008-02-15 @ 20:43:02
URL: http://inevertell.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits