[m ö r h e t]


Tillbaka efter en helt fantastisk helg. 48 timmar Hemsedal, 24 timmar fylla. 72 personer i två stycken 36-mans stugor ala Aspen Cribs. Håll ut lillfingret när du dricker, vi är rika nu älskling. Jag har skrattat fram en tvättbräda i helgen. Och tillsammans med träningsvärk ifrån midjan och hela vägen ner till tårna och även upp i hela ryggen och ut i armarna, så är det träningsvärken i magen efter allt skratt som fullbordar en komplett mörhet i hela kroppen. Min numera ryckiga gång påminner om Mick Jaggers scenspråk. Jag klarade mig dock ifrån större skador. Även om jag alltid kör lite för snabbt och lite mer aggressivt än vad jag egentligen klarar av, så blev det bara två ordentliga vurpor. Den ena var när jag i närmare 100 km/h kommer flygande i en svart backe och gör en lång djup höger sväng med målet att lägga kinden emot backen, vilket leder till att jag tappar greppet och kanar cirka 60 meter på ryggen med skidorna rakt upp i luften med huvudet före. Det är tur att jag använder både hjälm och ryggplatta, samtidigt som det gör att jag tror att jag är helt odödlig vilket kanske bara resulterar i fler sken-skyddade vurpor.

Det har inte varit en billig helg, men en sån här helg är väligt svår att prissätta, så det får kosta så mycket som det faktiskt gjorde. Var nyss inne och gjorde en
ångestladdad saldo-check. Tror dock en kollega har ännu större ångest då han ensam beställde in 15 pitchers (á 200 NOK) till den väldigt våta och vilda after-skin vi var på.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra måndag :)

Postat av: Singeltjejen

Verkar som en riktigt lyckad helg! Roligt!

2008-02-18 @ 20:56:47
URL: http://singelsthlm.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits