[p u r p l e - h a z e]

 

Vilken kväll. Vilken fantastisk kväll. Ordboksdefinitionen på att carpa! Jag och min favorit Marra besökte hennes skötebarn, och mitt favorit tillhåll, Café Sør och lyssnade till DJ Purple's (vilken tjej! vilken utstrålning) schyssta spelning. Vi tog in ett antal glas vin och några riktigt goda drinkar och stornjöt av livet. Som en följd av detta var jag inte i säng förrän en bra bit efter ett och har inte fått så många skönhetstimmar som jag kanske skulle behövt. Men som man dricker får man ligga, som det ju som känt heter.

 

För att citera en vis man: "Jag är en svag liten jävel".

 

Men formen är ändå riktigt fin idag. Eller förhållandevis fin iallafall. Detta trots att festandet fortsatte hela natten, jag hade nämligen en nattklubbs dröm. Det kan vara så att den senaste tidens uppmärksamhet ifrån tjejer har gett mig hybris, iallafall om jag ska försöka tyda och analysera min egen dröm. Jag var nämligen på ett uteställe fullt med bara läckra tjejer och de var som tokiga i mig allihop. De gjorde allt de kunde för att få va med mig. I vanlig ordning minns jag inte alla psykedeliska detaljer, men jag minns att jag efter utekvällen kände igenom bakfickorna på mina jeans och hittade en massa lappar med telefonnummer och sedlar! (?) Kanske jag har någon underliggande och omedveten sexfantasi där kvinnor betalar för att få vara med mig?


Kommentarer:
Postat av: Singeltjejen

HAHAHAHA. Men jag känner igen det där med hybris av för mycket uppmärksamhet. Plötsligt är man övertygad om att man kan få vem man vill. (som tjej kan man iofs i regel det, men ändå, haha). Måste vaknat upp med ett leende på läpparna och en fläck på lakanet om du hade en så fin dröm.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits