[s p o n t a n - m å n d a g]


Måndagar brukar kanske vara förenat med chill i soffan framför tv:n för att ta igen sig efter en hård helg. Det var min plan igår också. Och jag lyckades så bra i de ca 42 minuterna som jag hann vara hemma innan Danne och Markus ringde och frågade om jag ville med och äta. Det blev tapas på en trevlig men allt för dyr restaurang uppe på Løkka vilket efterföljdes av en tripp till Café Sara (nej, inte Sør) där det skämtades och dracks öl o röd vin. Oväntat spontant och trevligt, mer torsdagsstämning än måndag.

För att inte helt svika mitt Sør, så beger jag snart dit för att sitta och planera en eventuellt stundande resa till Asien. Lutar nog mest åt Indien faktiskt. Mer om det senare.

Jag har även satt personligt rekord i antal skickade mail i dag på jobbet med 37 stycken.

Over and out.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits