[s u i c i d e - g o o g l e]

 

Avsaknaden av rättstavningsprogram gör att jag funnit ett nytt avändningsområde för Google. När jag inför det att jag skulle skicka ett mail skulle dubbelkolla rättstavningen av ordet prefered fick jag upp detta obehagliga söksresultat som nummer 1 av 8 590 000:

 

image117

På grund av mitt lågkvalitativa bildredigeringsprogram känner jag att jag bör förtydliga för dig med svaga ögon att det står följande:

Prefered method of suicide (deep, dreams, thoughts, feelings) at ...


Preferred way to commit suicide? Can't really ask anyone who was successful at it can you? You can only ask those that have failed and they probably don?t ...

 


Kommentarer:
Postat av: Singeltjejen

Haha, vad lustigt! Ja, alltså inte sökresultatet, utan det faktum att jag också använder Google som kontroll av rättstavning. Har gjort det hur länge som helst, it´s great.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits