[t a r - k v ä l l]


Ikväll är inte som vilken kväll som helst. Ikväll är det nämligen så att jag och några kompisar ska på konsert med ett av mina absoluta favoritband! Senast jag såg de var i Zagreb i somras. Ikväll spelar de på Spektrum här i Oslo. Queens Of The Stone Age. Jag har suttit och funderat hårt och länge på vilken av alla deras låtar, live-klipp och framträdanden som jag ska visa dig min kära blogganhängare, här på min plats i internet-etern. Men jag kan inte välja. Så jag skiter helt kallt i det helt och hållet. Du får själv youtube:a, google:a, facebook:a (vad nu det ska va bra för) eller på annat sätt konsumera din eget valda favoritbit ifrån denna fantastiska grupp.

Själv så spelar jag "Suture Up Your Future" ifrån senaste skivan "Era Vulgaris" på repeat idag. Men det behöver ju inte på något sätt påverka ditt val.

En kollega sa "jag tar kväll" och gick hem nyss, klockan 16. Norge alltså.



Jag tar kväll nu.


image119



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits