[t u g g u m m i p a p p e r]


Jag har flera personlighetsdrag där mitt beteende ibland nog närmast måste beskrivas som tvångsmässigt. Jag ska inte framhäva alla de av mina egenskaper som jag så hårt försöker dölja här. Ett ska jag dela med mig av.

Det jag kom att tänka på idag var nämligen det att jag i vardagen ofta letar efter små tecken på att saker och ting går min väg. Det gick upp för mig när jag kastade ett tuggummipapper mot en papperskorg på ett avstånd av knappt två meter och lyckades träffa. Leende tänkte jag för mig själv att "ahhh, det kommer bli en bra kväll ikväll." Andra saker kan vara när jag på väg mot tåget på morgonen surfar på gröna vågen över övergångsställen eller att jag väcks av en bra låt på radion.

Jag tror dock att  tuggummipappret har rätt och att det här kan bli en mycket bra kväll. Vi ska nämligen först på konsert och se
Katzenjammer i VG Teltet för att sen sticka hem på mer förfest för att avsluta på Internationalen och Stratos där vi står på gästlistan till ingen mindre än Lykke Li's spelning och efterfest. Yeeey. Jag är hemligt förälskad i henne. Kanske ska jag avslöja hemligheten ikväll.


image115


Kommentarer:
Postat av: natalie

yo biatch. natta och nicke här.. läget i norway då? hälsningar från en baginbox & en allmänt vinfylld hora / puss å kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits