[2 0 0 8]


Gott nytt år!!

2008 kommer bli ett briljant år!

Jag är nu tillbaka efter en helt fantastiskt tid i Amsterdam. Det måste vara världens bästa stad... Helt obeskrivlig. Jag har inte tid att skriva mer nu och har inte haft tillgång till internet under min tid iväg. Testade ifrån Amsterdam men då låg nog denna sidan nere så det funka inte.

Fick vissa reaktioner på ett tidigare inlägg (både positiva och negativa), och har nu av egen fri vilja valt att ta bort valda delar av det inlägget. Det hör det gamla året till och bör faktiskt inte stå här längre, jag är ening.

Nu hinner jag inte mer. Men Amsterdam resans high-lights kommer komma så fort jag får möjlighet.


Inom parantes, jag fyller år idag. Men det behöver vi verkligen inte uppmärksamma.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Grattis på födelsedagen!

2008-01-02 @ 13:34:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits