[a v v e c k l i n g]


Sitter hemma i soffan och gör en playlist till på söndag då jag ska spela skivor på Café Sør. I och med att jag verkligen inte är någon DJ så går jag in för att inte uttrycka mig i sånna termer. Jag ska bara spela lite skivor. Men jag börjar bli lite nervös... Men det ska bli kul, en ordentlig utmaning. Gillar att sätt mig i lite småkomplicerade situationer för att försöka få lite mer personlig utveckling.

Sen har jag väl även bestämt mig för att avveckla "relationen" till Swizz. Hon är en söt o bra tjej... men jag är inte alls intresserad. Och jag kommer inte bli det heller. Och jag vill inte bli det. Jag ska va singel, om jag så dör på kuppen. Har funderat på en exit-strategy och kommit fram till det gamla beprövade "låta-det-rinna-ut-i-sanden" knepet. Eller har du nått bättre förslag?

image90


Kommentarer:
Postat av: Singeltjejen

Ouch! Rinna ut i sanden? Not nice. Men det är heller aldrig enkelt. Sen beror det ju på hur tjejen är, om hon klarar av att höra sanningen. Men jag lever efter devisen "Hellre sårad av sanningen, än lycklig av lögnen." But that´s just me.

Postat av: Allie

Håller helt med föregående talare, låta det rinna ut i sanden är inte särskilt schysst.

2008-01-22 @ 15:31:56
Postat av: [a u g u s t]

hmm... ni har rätt. Samtidigt som vi ju inte har några åtaganden mot varandra heller och det kanske känns lite överdrivet att "göra slut" när vi inte ens dejtar. Men jag får väl göra't på ett bra sätt.

2008-01-22 @ 22:06:23
URL: http://august.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits