[f ö r v i r r a d - k o n t r o l]


Jag sitter på kontoret och leder en it-operation mellan två platser i USA, Stockholm, två platser i Norge och själv är jag i Oslo. Och jag vet inte riktigt vad de snackar om. Mycket om routers och LAN... Jag är ju ingen tekniker men är väldigt bra på annat. Men nu har det löst sig och jag är kvar. Jag hoppas på att ta tåget 18:40 ifrån kontoret för 19 ska jag träffa Morten och Magnus på byn för att köpa biljetter till bio och sen ta en öl på Sør innan föreställningen. Ska bli skönt att sen slappa framför en film efter en lååång dag på kontoret. Den fuktiga missfärgade tvätten som ligger kvar i tvättkorgen hemma har väl möglat innan jag kommer hem. Aja... det är ju alltid kul att köpa nya kläder.

Kommentarer:
Postat av: Singeltjejen

Sant så sant...

Jag jobbar med kundtjänst. Men vid månadsskiftet byter jag jobb, antingen blir det något med hotell, eller något administrativt, jag har fått erbjudande på två ställen... Hm, vad föreslår du att jag skulle jobba med i Oslo då? ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits