[m a t s e x]

 

Jag hade matsex igår. Det var i varje fall så det känndes när jag och Jocke delade på en Häagen-Daz av smaken Strawberry Cheesecake. Hade det inte var en botten i glasspaketet hade jag nog fortfarande suttit hemma och käkat Häagen-Daz för glatta livet. Jag fick multipel-oralorgasm. Detta avnöjts med en whisky och till Carlifornication, livsnjutare som man är. Såg klart hela säsong ett. Vilken helt magisk serie. Hank Moody lyckas vara en dekanten förebild samtidigt som ett tydligt skräckexempel på hur man inte vill vara.

 

"I'm drowning in an endless sea of pussy."

 

Det kanske låter som det ultimata för vissa . Men personligen tycker jag the Strokes uttryckte det bra:

 

"Well I don't feel better when I'm fucking around"


Kanske i mitt fall beror på lite förlängd fylleångest efter helgens drunkningsolyckor.


Kommentarer:
Postat av: Dr O

Drunkningsolyckor är ok så länge man inte förolyckas.........

2008-01-21 @ 17:46:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits