[m o n c h h i c h i]


Av någon anledning så spårade jag ur på toaletten imorse. Jag skulle bara raka ansiktet var tanken och som hjälpmedel till detta använda min nya rakapparat som jag fick i julklapp. Men för att klara av det var jag först tvungen att trimma ner skägget för att inte trassla in rakapparaten i mitt stora skägg som jag lyckats odla under den gångna veckan. Efter att ansiktet var färdigtrimmat så tyckte jag att det var på tiden att fixa till frisyren. Jag har nämligen varit rakad men det är nu på väg att växa ut vilket lett till ett lite Monchhichi liknande utseende. Så jag behövde korta ner det på sidorna. Sagt och gjort. På med en instans på trimmern och sen var det bara att hålla i för glatta livet. Resultatet? Jag har inte möjlighet att med spegeln kolla nacken så det kan se ut hur som helst, så förutom det och ett stort jack över höger öra så är jag nog ganska nöjd... Men kanske inte något jag rekommenderar andra att göra en stressig måndagmorgon 10 minuter innan ens skjuts kommer.

image77


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits