[p r o c e s s e r]

 

Jag skulle vilja skriva mer inlägg än vad jag gör nu för tiden, men jag har tyvärr inte fått internet installerat hemma än. Det är en av några av mina processer som jag ligger ute med nu. Jag har varit utan internet sen efter nyår, alltså sen vi flyttade in i nya lägenheten. På torsdag ska det komma en tekniker och fixa internet åt oss är tanken. En annan process är den mellan get, min digital-tvleverantör, och mig. Jag har inte haft kabel-tv sen inflytt heller och det ska automatiskt finnas här plus att det ingår i hyran. Sen har jag dessutom en superhäftig digital-tvbox med hårddisk, som egentligen är ganska useless just nu. Förtum det som jag spelat in som ligger på hårddisken. Hade tekniker här förra veckan, men va fan han gjorde här hemma det har jag ingen aning om... Inte fan fixa han kabel-tv:n iallafall.

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits