[s o c i a l - s ö n d a g]

jag mår som en prins

jag hade skitkul igår men blev mongo full, försökte kräkas och gick hem

men jag var skithet på dansgolvet har jag hört och lockade till mig både lastbilsolyckor och skarpklippta mörka luggar

fixa även en dejt med en as skön tjej som jobbar som konsultchef. hon är mycket bra

vi sitter och skapar nya ord som inititerades av en socialt jobbig person igår.

jag håller på och skriver en lista med alla våra nya ord

vi kom precis på att vi får ut dubbelt så många ord genom att sätta a framför.

Socialt författarskap

Socialt verbal

Socialt anal

Socialt förtärande

Socialt högljudd

Social tjuv

Social dyselexi

Socialt inkompitent

Socialt värdelös

Socialt våldsam

Socialt burdus

Soccialt obrukbar

Socialt förvirrad

Socialt rövhål

Socialt kåt

Sociall våldtäkt

Socialt våldtagen

Socialt ambitiös

Socialt målmedveten

Socialt bajsnödig

Socialt metrolog

Socialt dansbart

Socialt sexuell

Social sex

Social skitsofreni

Socialt jag medveten

Socialt medveten

Social arbetare

Socialt arbete

Socialt arbetslös

Socialt ensam

Socialt glad på livet

Socialt nazzistisk

Socialt fascistisk

Socialt uppmanande

Socialt diktatorisk

Socialt dansant

Socialt bakfull

Socialt knarkig

Socialt kokain

Social alkohollist

Socialt downs syndrom

Socialt bakslag

Socialt ointresserad

Socialt mobil

Social regim

Social insomnia

Social subkultur

Socialt perfekt

Socialt förspel

Social kommunism

Socialt tystnadslöfte

Socialt samspel

Socialt umgänge

Social tv-tid

Social hippie

Social fick-pingis

Social onani

Social lerbrottning

Social blottare

Socialt krig

Social bestraffning

Socialt nyrik

Social dubbel-dippning

Social discofitta

Social bitterfitta

Socialt bakofram

Social rockig

Social attack

Socialt försynt

Social tandläkartid

Socialt cool

Socialt deprimerad

Socialt uttråkad

Socialt obehaglig

Social resa

 

Och Asocial attack och så vidare.


Klockan 19 ska jag spela skivor. Kom då.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits