[s o c i a l - s u p e r h j ä l t e]

 

Jag tror att jag håller på att utveckla superhjälte egenskaper. Det hela började under helgen då jag uppmärksammade att jag hörde saker som ingen annan hörde. Ljuden var så pass öronbedövande att jag knappt kunde somna natten söndag till måndag, utan var fullt upptagen med att försöka tolka alla ljud, röster, uppmaningar, sånger och allmän oreda som pågick runt om mig. Skrämd trodde jag ett tag att det här var någon effekt av helgens konsumtion och påhitt, men det här har fortsatt även nu in under veckan. Exempelvis hör jag en mans väldigt tunga och migränframkallande andetag, trots att han sitter ca tio meter ifrån mitt skrivbord. Genom näsan vissel-väser han ut sina tunga andetag. Det här är så irriterande och koncentrationsdödande att jag har varit på väg att flera gånger ställa mig upp och skrika åt honom att hålla andan.

 

Att bedömma av stämningen på kontoret de senaste dagarna kan det vara så att jag möjligtvis inte bara varit på väg att göra detta utfallet, utan faktiskt har gjort det. Bara att jag inte minns det. Mina sinnen är satta ur balans. Det är ett hårt liv som superhjälte, men nån måste ju leva det. Nu ska jag bara försöka kanalisera mina nyfunna egenskaper till någon verkligt världsberikande nytta.

 

För övrigt lyckades jag på ett förhållandevis socialt accepterat sätt framträda som en rekorderlig och bra kille igår över de två trevliga glas vin som avnöjts på Bugges. Förhoppad fortsätting kommer.


image98

 


Kommentarer:
Postat av: Singeltjejen

Mjoo, har hört talas om den serien. David Duchonowhateverer från Arkiv X spelar the lead, right? Kanske får spana in den serien :)
Haha, nej, jag är verkligen lik inte Paris Hilton. (Skaffade min första innan hon skaffade sin, sådetså!) ;) Dessutom är jag mycket snyggare än henne, haha!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits