[t ä v l i n g]

 

Har världen blivit galen eller har jag precis blivit invigd i bloggarnas inre krets? Jag har fått minst två väldigt skumma kommentarer i mitt tidigare inlägg som inte alls passar i contexten och känns lite tagna ur luften. Den ena tycker tydligen att det var dags, att på ett lite okonkret vis, ge mig feedback på min bloggdesign med uppmaningen "vill du designa om din blogg??? var med och tävla om en ny design i min blogg!". Den andra skriver "Vinn en header i min blogg. :) För info om tävlingen, besök min blogg. :)"

 

What? Eller ska jag tacka och tvävla skiten ur det här och hoppas på en ny design och en ny header? Men va fan ska jag med en header till? Vad är en header, är det inte bara en rubrik, eller överskrift. Är inte min tillräcklig? Eller kan det vara så att jag har ramlat över någon typ av algoritm som triggas av ordet "smycke"? Det är väl det enda ordet som jag skrev i tidigare inlägg som inte använts tidigare i min blogg. Hmm... känns lite Da Vince koden liknande. Smycke. Smycket. Smyckena. Får vi se vad som sker nu.

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits