[t v i l l i n g t e s t]


Efter att ha läst en kort artikel om den kära Heaths död så var jag tvungen att genomföra en empirisk undersökning. Mary-Kate Olson hade nämligen någon koppling till denna avlidna brokeback cowboy. Då slog mig frågeställningen: Vem är mest känd, Mary-Kate eller Ashley Olsen? Efter en kvantitativ undersökning då jag använde Google som statistiskt redskap har jag funnit att Ashley är 4,37756 gånger så känd som Mary-Kate. 3 200 000 träffar kontra 731 000. Undrar hur det kommer sig? Jag hejar på under-dogen Mary-Kate. Men det beror kanske på att hon har en roll i den fantastiska serien Weeds där hon ser helt magisk ut.




Kommentarer:
Postat av: ANNA

Ska och ska... men ja.. det blir ju bara så. Cigg och kaffe är bästa lavemanget vettu ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits