[porten till kungahuset]


På fikarasten nyss satt vi ett gäng ute i solen och åt glass och diskuterade om och i så fall vilka av kungafamiljen (svenska och norska) man skulle ligga med. Det känns ju självklart med Madde och Victoria och givet att jag är förhållandevis säker på att jag är hetro (jag har dock inte kommit ut med det än) så valdes Kungen bort (Philip kan ha en liten chans). Den svåra frågan var ju om jag skulle vilja ligga med Silvia. Jag vet inte riktigt faktiskt. Eller för själva grejen, även om ingen nånsin skulle tro på mig, så skulle det ju vara en fin sak. Men hon är ju till åren kommen. Men å andra sidan är hon ju drottning.

Det visade sig även att Mette-Marit har varit syd-Norges slampa som kallats för Sørlandsporten. Sørlandsporten är den tunnel alla måste åka igenom för att ta sig till eller ifrån Sørlandet. Vilda Mette-Marit har även snortat kokain ifrån en annan tjejs bröst. Men kom igen, vem har inte det?







[1] Btw: om ni inte hör mer ifrån mig kan det bero på att svenska och (kanske framförallt) norska SÄPO tagit mig





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits